دلم تنگ است...





سرای بی کسی ما

خدایا چرا بی کسی؟؟؟؟؟
















دلم تنگ است...


در خاطرش جایی دارم...

دلم تنگ همان کسی است که دیگر حتی

جواب سلامم را هم نمی دهد

دلم تنگ همان کسی است که وَقتی

از کنارش میگذرم دیگر به من نگاهی نمیکند

دلم تنگ است...تنگ

نمیدانم دیگر چطور باید میبودم که نبودم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط هانی.یدونه در جمعه 28 تير 1392برچسب:,

و ساعت 19:51

درباره ی ما

سلام به تو دوست خواننده این جا سرای بی کسی ماست تو چرا او مدی نکنه تو هم بی کسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هانی.یدونه

»تعداد بازديدها:

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 16
بازدید کل : 5524
تعداد مطالب : 41
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 1